Alla inlägg under april 2017

Av Sören Larsen - 13 april 2017 22:04

Vill önska alla mina läsare en Glad Påsk Kram.....


Blommor, Våren, Tulpaner, Anläggningen

--------------------              --------------------                    --------------------                    ---------------------




Vi var hoss Birgitta och drack kaffe, Ivan blev kompis med Sune.

 


Lite suddigt men tranorna har kommit..

 


Nere på lagret har vi en mycket duktig man på att lägga gummi.

 


Dags att flyga lite.

 


 


Lite lustig bild men va f.. det är jag också hehe.       ....................................

  

Av Sören Larsen - 12 april 2017 21:23





Besök av Ivan som kom i morse vid 06.15  tiden från Danmark  (min Boorson)  

 


Målar badet.


Det har bara varit Göran och jag.

 



 


Trappor målade och lagt på halkskydd vit o svart.

 


Å dt blev jätte bra....................................

  



Av Sören Larsen - 11 april 2017 22:43





Slipat och målat tre gånger, nu ska den skickas ner till lagret där den kläs  med gummi utvändig.

 


Lite färg på Lycksle badet.

 


Det har blivit många kullar i dag.


 


Jag gillar saker som rör sig som syns.....................................
 


Av Sören Larsen - 10 april 2017 23:41





Min släpkära kom till användning i dag.

 


Jaha det är bara till att ta itu med nästa uppdrag.

  


  


Det ska bli en kryptunnel för små barn när den blir klar......................................


  

Av Sören Larsen - 9 april 2017 22:49





Andra dagen med kortbyxor för i år.

 


Hmmmm fär väl se.

 


Jag gillar rörliga saker.




Det blev två stycken.
  
  
  Laddar baterierna.

 


Vi var ute och åkte 4hjuling ett tag, passade på att tanka upp dunkarna inför påsken........................

  


Av Sören Larsen - 8 april 2017 23:10




Toola o jag var ute och pratade med en god vän Marcus.

 


 


Marcus fru tämjar o tränar hästar.............................

  


Av Sören Larsen - 7 april 2017 23:16




Jaja det kommer så smått upp i rabatterna.

 


Några jobbar bilder.

 


 


 


Nu har jag ju tidigare visat hur jag gör och monterar ett "lingon men här är baksidan på ett "lingon"

 


Har krattat upp hjortbajs på halva planen det blev hittils två skyfflar.............................

  


Av Sören Larsen - 6 april 2017 23:27





Det var kalt i morse.

 


Snygg mönster.

 


Detta kan nog ingen meniska skapa..

 


Det här däremot kan jag skapa.

 


 


Och Göran också.

 


Var på AA möte i Åtvidaberg i kväll.

 


Lite stokt att kunde visa upp min 29onde bricka

 



 


 


Jag älskar mitt liv som jag har det i dag......................................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards