Alla inlägg under september 2016

Av Sören Larsen - 6 september 2016 22:36





Nu är gruppen i ordning igen.

 


Det var ju en kund som köpte bara bordet förut. men nu så.

 


Rensat bort gamla blommor.

     


 


Plokade plommon.


 


Ångade dom i saft majan det blev 4 liter koncentrerad plommon saft...............................

  


Av Sören Larsen - 5 september 2016 22:34






Sågar några rondeller, det är plexi spegelglas.

 



Det går ju bra det, när man vet hur man ska göra. 


  Var in till Åtvid och tankade lite soppa till 4hjulingen.


  


Av Sören Larsen - 4 september 2016 22:39




Det blev en dubbel hylla.


 


Som blev till två duschar.

     


Håppas att det blir godkänt.

 


Rensade bort lite skräp vid blommorna när jag endå var nere på fabriken.

     


Var ju tvungen att leka med qatrokoptern en stund.


 

Thomas kom vid ett tiden då åkte vi förbi Svartahökens läger vidare var vi och tittade på Gröndahls nybygge  fortsatte till Bestorp där hälsade vi på Göran åkte bort till Birgitta som var hemma där blev det kaffe..


 


Strax hemma vid mina hjortar hehe.
  


Svetsade fast en bult som hade lossnat i min kopierings del till svarven..........................

  









Av Sören Larsen - 3 september 2016 21:44



Var nere och städade på jobbet, Stolerna började att bli slitna.

 


Nåja det fins ju botemedel för sådant också.



Nu går dom ett tag igen.


 


Tillverkade en konsoll/hylla till duschchsmpo flaskerna, det är ju bättre en att ha dom på golvet    (tror jag)

 


Så bar det iväg till marknad.

 


Götakanal rinner igenom här.

 


     


En ide bara, jag kanske ska göra sådanna ??  

 


Kunde inte låta bli (två aero) men min var vist lite smutsig.............................

  





Av Sören Larsen - 2 september 2016 23:48


  
 


Glömde att fälla upp stödhjulet när jag kom från servisen i går.

 


Men en tur upp i förådet (över verkstan) så var det löst.

 


På plats igen.

 


Nu har jag skruvat klart klar flaket och det ser jätte bra ut.

 


Har inte bestämt om jag ska sätta dit några bindöglor, det fins ju redan på utsidan, får fundera på det.

 


Qatrokopter bilder.

 


Det går åt mycket träning för att klara detta.

två videoklipp.


Tur att gräsmattan är mjuk, och att planet bara väger 112 gram............................




Av Sören Larsen - 1 september 2016 23:43





Var inne hos Elgiganten och ordnade upp lite affärer.

Var till Birgitta i Bestorp med en rauter, inan sjukhuset.

 


Till Universitetssjukhuset och fick ner en videokamare i halsen en dryg halvmeter, trevligare saker har jag varit med om.

 


Hant med och hämta en ny resväska, eftersom det gick inte att laga den som blev skadat på flygplatsen.

 


Hade ned 4hjulingen i på service i morse tog hem den igen i kväll...........................

     

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards