Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Sören Larsen - 10 augusti 2016 21:19





Som synes så är jag vid Hjerl Hede på förmiddagen.

 


Det fans mycket saker som var tillverkade i horn.

 


 


 


 


 


 


 


 


Här en modell av en kvarn den fungerar faktist fast för hand då.

 


Nu blir det en del bilder på gamla hus  o  saker o djur.

 


 


 


 


sex gäs som skyddar en unge (gäsling hehe)

 


 


Det här kaller jag för slitet golv.

 


 


 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


Hmmmm jaja jag har set det förut.

 


 


 


 


Jag tog en tur in till Holstebro när jag ändå var åt det hollet. 

 


När jag kom tillbaka till Skovhuset så var det fäst tvillingerna Sören o Else firade födelsedag.

 


 


Det var underbar god mat, det var en hel del öl och snaps också, lite läsk med.

 


Framåt kvällen så var vi full hus.  Kaj kom en liten tur på sin BMV motorcykel. Det blev också ett perti krolf resultatet blev ingen höjdare på grund av ???  men jag kom på 30.

 


Sista bilden blev på Martin, en del av hans familj på bilden över............................

  




Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards