Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Sören Larsen - 23 juli 2016 23:56





Dags att renovera släpet.

 

  


Har gjort ett par små unor i förmiddags.

 


Var till Birgitta och åt middag, underbart gott.

Vi gick bort till Anette och jag fixade en lampa. Här kammar hon Sammy.

 


Birgitta tittar på.

 


På hemvägen.

 


 


Väl hemma så började jag att plocka körsbär.

 


Ska ångakoka/safta dom i morgon.

 


 


Har en liten sak att göra på lusthuset...................................

  



Av Sören Larsen - 23 juli 2016 00:34





   Rensar ogräs vid ärtorna.

 


Tänker åka till Björkfors, här är det vid kl 12 ca.



 
 

 


Nostalgi macken B P

 


 


Jo det är träff här i kväll.

 


Åker hem igen solade en liten stund, men tänk att till och med jag kan få för mycket sol , jag var tvungen att hanga upp skydd.  Det var det väl ingen som trode om mig hehe.

 


Tillbaka vid 18.30 tiden i Björkfors.



 


 


Nu var det livart värre.

 


 


 


Häftiga gamla bilar.

 



 



Bra musik.

 


Inne på macken, som jag mins det på 50 - 60 talet.

 


 


 


 


Nu blir jag klippt av Niklas.

 


Det visade sig att han också jobbar på Rodeco som montageledare

 


Här är det Marona som tar bilden.

 


 


Dags att åka hem.

 


Det är tort i på vägerna, det dammar odentligt......................................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards