Alla inlägg den 16 juli 2016

Av Sören Larsen - 16 juli 2016 22:55




Sista rödplanken.

 


Borrar fast bergkanterna i betongen.

 


 


Utanför hotellet Tysken är otrolig noga med sina bilar, från sex påmorgonen till 22 är det fullt, 13 platser på den här sidan likaså på andra sidan, jag beundrar dom.

 


Nu är vi på väg ner i stan.

 


Ett par bifloder till Donau.

 


 


Härliga binningsverkshus.

 


Hemmabygge kul han har dragkrok också.

 


Nu jäkla ska det bli fäst, och det kan jag låva er att det blev, hur många sädana tankar med öl vet jag faktist inte, mina kompisar kunde inte tömma en i alla fall fast dom försökte.

 


Möhippa, offret hade i uppdrag att samla tvättråd från herr kalsonger, så hon var uttrustad med en sax hehe kul var det.

 


Här väntar vi på maten, det var en fantastigst god wienerschnitzel och stor.

 


Det var många tusen menidkor på båda sidorna om Donau, alla väntade på att klockan skulle bli 22.

 


Folk från hela Tyskland kom till Ulm i kväll.

 




 


Sex stora båtar kom uppströms och exakt kl 22 släppte alla båterna iväg 1000en tals ljus i Donau en fantastisk syn, strömmen liger ca på 10-15 kilometer i timman.

Jag har flera bilder som jag kommer med senare. nu måste jag sova ska ju åka hem i morgon...........................


  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards