Alla inlägg under december 2015

Av Sören Larsen - 23 december 2015 01:01



Det kom 4 man från lagret och kontoret i dag och hjälpte till att röja upp nere i det gamla skeppet/avdelningen, det behövdes så det var ett välkommen uppdrag.   


Den här bilden tog jag efter en halvtimma, jag låver att det blev råge på containern och våran varnliga också.

 


Kan bara inte låta bli att ta med den igen.

 


Det var nere på torget i Åtvidaberg som jag tog den här videoklippen...........................


 

Av Sören Larsen - 21 december 2015 22:29



Borrar och fräser, ska runda alla kanter också.

 


Pressar läder till skålningarna/hållen.

 


 


 


Dom ska ju skäras till och limmas förståss................

  



Av Sören Larsen - 20 december 2015 23:41



Har börjat att experimenteralite med ett jobb som jag ska göra.

 


Tankat och klar för en åktur.

 


Ja nog blev det åka av. Här är det Thomas som kör.


Så jag.
 
 

Det var skitigt efter grusvägarna, har tvättad overallen........................

  

Av Sören Larsen - 19 december 2015 23:37



Det blev städat i dag, dammsuger.

 


Torkar golv.


 


Gör rent fläkten.

 


Tvättar en maskin.

 


Lägger på juldukar.

 


Här ska ni få en tips, med några gummi band spänner jag fast laknet så att den alltid är fint spänt på översidan, jag har visserligen gjort banden själv men dom fins att köpa på JYSK.

 


Thomas kom så vi åker en bra tur.


 
 

Passerar en jätte fin liten grillstuga vid en sjö.

 


Så ser den ut invändig, mysigt.

 


Här är vi vid Basunda gårds slakteri.

 


 


 


Häftiga djur....................................

  



Av Sören Larsen - 18 december 2015 22:54



Ur tjusig tycker jag.

 


Robot i arbete, jag kan stå hur länge som helst och beundra dagens teknik.....................


 

Av Sören Larsen - 17 december 2015 23:50



Efter jobbet var alla samlade  på vårat kontor för lite genomgång om året som gått.  Här är det vVD Christoffer

 


Här är det VD Daniel.

 


Så är det Maud Chefen för Midvex som är ett dotterbolag till Rodeco.

 


Michel Basen nere på Fasetten "lagret"

 


Urban basen här ute på Glysebo.

 


Efter det så blev det underhållning.

 


Lite mera tal.


 
 

 


Det gick bra att dansa till den musiken.

 


Efter att spelemänen hade slutat så blev dom glada ammatörernas tur.

 



  

 


Vid 7 tiden så tog vi oss till resturangen VILLAN där det blen julbord, mycket gott och trevligt.

 


Hemma vid 10 tiden efter att kört hem några killar................


Av Sören Larsen - 16 december 2015 23:16



Ett par bilder från jobbet.

   


Har satt upp gardiner i köket.


 


Jaja jag har i alla fall bytt gardiner.............................

  



Av Sören Larsen - 15 december 2015 23:36


Gör i ordning några "lingon"................................

 

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards