Alla inlägg under maj 2015

Av Sören Larsen - 24 maj 2015 01:00





Bilder från städningen nere på fabriken.

 


Andra ggr som jag måste klippa gräset.

 


Fortsätter i morgon.

 


Några blommor som ska vattnas.

 


Fint väder i dag.

 


Tog en tur ut och tittade på när Thomas jobbade med en altan åt sin svåger (Larsa)

 



Tankade på hemvägen. 

 


Jag tror att jag använder mera bensin till 4hjulingen en till bilen.

 


Det här var väldigt gott, falukorv inlindat med bejkon...............................

  






Av Sören Larsen - 22 maj 2015 23:37




Jag har skurit ut prickar så att det går lättare att måla dom.

 


Göran ska göra en sjölejon eller vad det nu kan bli.

  


Jonas målar det sista på potalen.

 


Nu är den klar.

 


Med vattenfall.

 


Leffe funderar.

 


Han ska minska ett par kullar.

 


Jonas och jag fixade till en båt efter arbetstid.

 


Har plockat fram Krolf spelet nu................................

  



Av Sören Larsen - 21 maj 2015 23:33





Mera måla................

 



  

Av Sören Larsen - 20 maj 2015 23:05




Målar vita prickar på svamparna.  


 


Mera måla.

 


Veckans tips införskaffat.

 


Det blev latmans middag i dag (quattro pizzeria).........................

  





Av Sören Larsen - 19 maj 2015 22:07




Jobbet nere på fabriken fortsätter.


 


Fogar samman stenar o svampar.

 


Målar.

 


Urban skulpterar.

 


Här i min verkstad står det stilla.

 


Ja det här misslyckades ju totalt, så jag citerar ett stycke.

I våran lokaltidning CORREN stod följande.

Sören Larsen "Smyckeskrin" En stor del av nöjet med konstrundan är att besöka ateljéer................................

  






Av Sören Larsen - 18 maj 2015 22:11




Maskerar svampar o strån.

 


Sågar ut matrial till en form.................

  


Av Sören Larsen - 17 maj 2015 22:24




Har såt ärter, rädisor, morötter, m.m

 


Nu är ju konstrundan slut så nu fick vi ut och åka igen, härligt.

 


 


Hemma igen.

 


 


Det här är en specialare nässelsoppa med kött o mjölbullar med ett par ägg, jösses så gott det var,

Det tog ganska långt tid att plocka nässelblad.....................

  




Av Sören Larsen - 16 maj 2015 22:43




Sista dagen på konstrundan, och jag vill inte påstå att det har gåt bra.

 


Jag har haft några fina dagar med trädgården.

 


  


 


 


Klippt gräsmattan.

  


 


 


Aaaaa middags dags.

 


 


Här är det ett par videoklipp.


 
 

Mina husdjur ska naturligtvis också vara ned...............................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards