Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Sören Larsen - 8 februari 2015 23:42





Det blev fel på skylten jag måste göra en ny.

(Ett a för mycket)

 


Thomas och jag var ute och åkte en stund i dag.

 


Vi hamnade ute pvid Basundas slakteri.

 


Där var Roger och jobbade som syns.

 


Den lilla svarta pricken några meter framför mig är.

 


En litten mus som har kommei bort sig.

 


I går mätte vi is till ca 200 mm men i dag går det vågor ute på sjön, läskigt.

 


Klara för hemfärd efter att ha åkt i skogarna ett tag........................................

  


Av Sören Larsen - 8 februari 2015 00:45




Städar putsar fönster nere på fabriken.

 


Bra ljust hehe.

 


Det har varit en skön dag.

 


Första grillningen i år.

 



 


Grilllådan är laddet.

 


 


 


Birgitta sköter grillen emellanåt.

 


Sedan blev det en tur i skogen, isen är nu ca 200 mm tjock, men nej vi åker inte ut på den i dag.

 


Mycket is här också.

 



 


 


 


 


På det varnliga stället, jag tycker att det är sååååå fint där.

 


Videoklipp.


 

Snödjupet är ca 400 mm det oar lite motigt i en del backar, så pass att vi fick lägga i 4hjulsdriften.

Men ack så roligt......................................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards