Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Sören Larsen - 3 augusti 2014 22:42



Ivan och jag var på marknaden i Hogager ett tag i regnvädret, för blöt för att ta upp kameran.

Sedan åkte vi till Tanja & Kim.

 


Rultåta med grädde mmmmmm got.

 


Dom har ett mycket fint hem, här från det öppna köket, pannorama fönster åt båda hållen.

 


Tina & TB med barnen var också där jätte kul att träffa dom med.

 


 


Hunderna Asger & Champagne. 

 


  

Jag fastnade nog mäst för den här (7 åringen) som jag inte kommer håg namnet på. 

 

Tanja Tina TB.

 


Regnet upphörde så småningom så att vi kunde vara ute.

 


Det är ett stort hus 6-7 sovrum ett bra genomtängt hus, jag gillar panoramafönster.

 


Det är inte så farligt som det ser ut, om man ramlar så måste man ju ha plåster, men det är nog lite tuft.

 


Som även syns här så är det ett getingår i Danmark också.

 


Det är här jag sitter just nu i Hannes hobbyrum............................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards