Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Sören Larsen - 26 juli 2014 21:22




Hmm jojo kanske.

 


Jag är ganska nöjd med resultatet.


 


Så var det dags för våra Danska gäster att åka hem igen.

 


Det är en liten fin bil men ack så trångt med 4 vuxna och så packning, det var i alla fall jätte roligt att ha haft dom här fast det blev en kort besök.

 


Ännu en kund som är imponerad av min armborst....................................

 



Av Sören Larsen - 26 juli 2014 01:27

Hej alla mina läsare det blev ganska sent med bloggen i dag/går men nu har jag kommit ifatt. KRAM



   Elva & Elly stökar i köket.

 


Bente virkar bläckfiskar till förtidigtfödda barn som ligger på sjukhus det är en förening som sysslar med sådant, (idiellt förstås). Jag tycker att det är beundringsvärt.

 


Nu är toppen i lusthuset färdig, nja nästan det kan tillkomma en sak till ?

 


Vattnade några timmar det behövs ju i den här värmen.

 


Kalle & Elva tar igen sig en stund.

 


Men nu är det 4hjuling som gäller.

 


Bente och Elva körde också.



Här skäller Bente på Guuuuben som visst sprutade vatten på henne.


 


Elly prövade också men körde nnnnääää då.

 


Vi var till Syrran och Gunnars gravplats.

 


ÅSSA muset, här är vi vid Åtvidabergs bilen (1911)

Den har finesser som som få av dagens bilar har. t.e.x lyse som följer med riktningen som ratten vrids åt.

 


Det är nog inte många som har sett en sådan här motorcykel den är tvåhjulsdriven, jag är imponerad att en sådan maskin byggdes redan 1935.

 


När vi kom hem hade båda familjerna Jonsson kommit.

 


Vi grillade.

 


Spelade KROLF (Roger van)

 


Fram åt kvällen så var flickorna ute på en lite längre promenad (ca 5 kilometer).....................................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards