Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Sören Larsen - 17 maj 2014 21:33



Fint i rabatten.

 


Jag tycker att det är en av dom finaste tulpaner som jag har sett.

 


Den lilla flaggan på lusthuset är ganska slut.

 


Men det finns botemedel för det också jag sätter upp en ny.

 



Var i Åtvidaberg och köpte konfirmations pressent.

Det blev ett par plockmat från ICA gott gott. 

 


Nu har jag ankrat fast potatisen så att den inte blåser ikull.

 


Lagade rabatt sargen.

 


Birgitta har lagt på fiberduk på landet.

 


Det blev en ny papperskorg gjort i dag också den är till lusthuset.

 


Sprutade för/emot myrona.


Vi kom på att frysen som står i färgboden står på golvet, så den måste upp en bit, alltså blir det ett bord till den.

 


Avslutar dagen ute med ett parti Krolf och det gick ganska bra..................................

 


Det första som jag gjorde i morse var att städa nere på fabriken.


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards