Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Sören Larsen - 10 maj 2014 21:21



Nu har jag svarvat till bottnar i cylindrarna nu ska dom sättas ihop på något vis. 

 


Dom nya flaggarna är uppsatta nu.

 


Grillning vid tolvtiden.

 


 


 


Kanske det blir en potatis till midsommar.

 


Vi städade till det lite i lusthuset.

 


Här hamnade pilen som jag tog hem här om dagen.

 


En rolig sorts tulpaner.

 


Det är brickan/lådan som vi har att plantera i på våren, den var lite ful tyckte jag, men nu blir den nog bra.

 


Påskliljor som är tre blommor i alla.

 


Röd guldviva.

 


Gul guldviva med en humla.............................................
.........

 




Av Sören Larsen - 10 maj 2014 00:05




Detta ska bli två hållare, en papperskorg en till brandsläckare som ska sita i bilen, om allt fungerar som jag hade tängt mig.

 


Birgitta fick en ny trädgårds förkläde av mig i går, men den kom väldigt bra till pass till att ha KROLF protekollen.

 


Hon har sått grönsaks landet i dag.

 


En gammal blomlåda ska få en upp rustning med lite färg, det är inte en som jag har tillverkat.

 


Hjotar

 


Dom lever ju lite farligt, jag kanske skulle ha dom inanför elstängslet........................

 


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards