Alla inlägg den 7 september 2013

Av Sören Larsen - 7 september 2013 21:09



Var nere på Rodeco och städade.

Jag gjorde ett par handdukshängare eftersom det inte fanns något att hänga upp handdukar på.

  


 


En tur med trimmen.

 


Skulle ha ett par träringar, jag kom på en smart lösning att göra dom på jag satte ihop två hålborrar i samma fäste och borrade båda yttre och indre hålet på en gång, det blev en perfekt ring.

 


Dags att montera.

 



Med ett koppar nät. 

 


Nu kan det inte komma in några kusar den vägen, nu är det en bra ventilation i lådan.

 


Middag för Fridolf.

 


Och för Vikingen som har varit gräsänkling i dag, Birgitta har varit barnvakt i Kisa åt Julia Maja Lisa.

 


Det var en träd som skulle bort, satte i ett spännband och så var det bara att åka det var inte mycket till motstånd jag behövde inte ens att lägga i 4hjulsdriften eller lågväxel "bara åk" som Stenmark sa............................

 


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards