Alla inlägg under februari 2013

Av Sören Larsen - 20 februari 2013 21:17




Det snöade i morse.


Birgitta ska åka till lägrnheten i Vikingsd hämta posten och vattna bommorna.

 


Hon var i Mantorp och handlade mat.

Besökte barna på hemvägen i Bestorp.

 


Fy sjutton hon har ju varit borta minst fyra timmar.

 


Några av henes orkideer har klarat sig.............

   

Av Sören Larsen - 19 februari 2013 22:16



Vikingen är nyklipt.


En stund vid tv.

 


Viid 21.30 tiden kom Camilla o Roger med en del saker åt oss.

 


En säng till gästrummet en ramverk till en dubbel säng och några madrasser.

Sedan blev det kaffe.............

   

Av Sören Larsen - 18 februari 2013 18:43



Fåglerna får mat.


Jag kastar lite boll med Fridolf en stund.

 


Birgitta också........................

   

Av Sören Larsen - 17 februari 2013 18:35



Birgitta har varit i farten igen, hon gjorde två jättegoda smörgoståtor en med räkor och lax den andra med skinka och kalkon.


Kunder i Ateljén som Birgitta tog hand om.

 


Jakob lekte med hunderna (Maja o Fridojf)

 


Thomas Marianne Camilla Roger Birgitta jag (Vikingen)

 


Thomas hjälper mig att tvätta bort blod på min 4hjuling.

 


Fina symbol presenter............................

   


 

Av Sören Larsen - 16 februari 2013 19:38



Fridolf har fått sälskap av en tjej Ronja.


 


Anita & Lasse

 


Henrik & Roger

 


Thomas


Anita & Lasse

 


Anita & Birgitta.

 


Roger & jag.

 


Roger & Henrik.

 


Min Kära Birgitta.

Och alla så åt vi en jätte god smörgåstårta som Birgitta har gjort.................  

   

Av Sören Larsen - 15 februari 2013 19:09



Inne i Åtvidaberg var det blaskigt, det var nog en del salt på vägen.


Här paserar vi Virsjö såg, det är mera nomalt vinter väg.

 


Vi var på biblioteket och lämnade tillbaka en del talböcker, eftersom jag inte är i verkstan nu på ett tag så blir det inte av att lyssna. Willys fick också besök.

 


Här min kära chaufför fullt koncentrerat på att köra...................

   

Av Sören Larsen - 14 februari 2013 17:47


I dag förlovade vi oss Birgitta och jag.

 


Ja ja jag mår bra kan ju inte göra annat med Birgitta omkring mig.

 


Ett stort hjärta går till mina nära och kära som inte är med här längre...........

   

Av Sören Larsen - 13 februari 2013 16:20




Det är fortfarande vinter åtminstone här vid Glysebo.


Men jag gillar våran Svenska vinter.

 


Mmmmmmmm jaja.................

   

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards