Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Sören Larsen - 8 februari 2013 13:14



Skinnjackan fick också lite stryk.


Birgitta på väg in till den stora staden Åtvidaberg för att handla, och det gick jätte bra.

 


Dagens bild av Vikingen, ser lite vild ut tycker jag, men det går bara framåt.

Det är fina vänner som jag har här ute 4 killar kom och röjde snö, och så blev det en Kram, det kändes bra det................ 

   

Av Sören Larsen - 8 februari 2013 01:07


Sjuktransport till röntgen  på Universitets Sjukhuset i Linköping


Det tog ca 10 minuter på röntgen.

Rästen av tiden 12 till 17 gick åt att vänta på sjuktransport för att komma hem till min Kära Birgitta..............


    

Av Sören Larsen - 8 februari 2013 00:33


På slutet av dagen när vi skulle åka hem körde jag in mot land lite för fort, det tog tvärstopp mot en sten och jag for över styret och gjorde mig lite illa.

Hamnade på sjukhuset här har jag besök av Thomas och hans hantlangare

Inte så vackert, men det var den snällaste bilden som jag kunde hitta.

Jag hade två av dom bästa ansiktskirurgerna men det tog ändå 8 timmar för att lappa ihop Vikingen.

 

Tre kanyler i den ena armen två i den andra.

 

Gipsningen misslyckades första gången, dom lyckades att sätta några nervver ur spel och det gjorde faktigst ont.

 

Ny plast gips, det fungerar, men fortfarande saknas vissa nerver.

Åket hem Onsdag den 6/2.............................

   

Av Sören Larsen - 8 februari 2013 00:07


Det blev en fantastik rolig dag på sjön och på gärdara runt Glysebo gård.

Vi hade besök av Birgittas dotter Annette och barnbarna Emma Anton

                                    


Fast den slutade inte så bra för mig...........................

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards